Velkommen til Tamber foto.
Jeg er lidenskapelig fotonerd og stolt av det! Elsker å fange øyeblikk og skape vakre minner i form av bilder. Jeg streber etter å stadig utvikle meg som fotograf, både innen portrett, og innen kunstfoto.
Jeg holder til i Vestfold, men tar oppdrag andre steder også. Ta gjerne kontakt på foto @ tamber.no (Fjern mellomrommene) eller mobil 91182056 Org.nr 991867651
Gleder meg til å høre fra deg! Hilsen Majala B. Tamber

tirsdag 17. mai 2011

Vår 17.mai!


Minimannen min <3


Jenta mi syns alle kjoler skal snurres i, festdrakt intet unnak. :)





Meg i selvsydd (ferdig i forigårs, påbegynt på fredag, hehe.) festdrakt. Jeg har ikke bunad, og ønsker meg det egentlig mer og mer, men foreløpig får denne holde. Ganske fornøyd med resultatet selv om jeg skal skryte litt. Egenkomponert mønster er det også. :)


4 kommentarer:

  1. Du er fantastisk flink til å sy! Men du har jo vært kreativ med symaskinen fra ca 5-årsalderen :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder. Drakten din var helt nydelig, jeg er superimponert - har du sydd skjorta også?

    SvarSlett
  3. Tusen takk. :) Ja, Janne jeg fikk begynne tidlig å sy, så moro at du husker det.
    Husker at jeg ble SKIKKElIG fornærmet da vi ikke fikk sy med maskiner på skolen de første årene. :P

    Karoline: Nei, skjorta kjøpte jeg i år(Barneskjorte faktisk, i str.176, hehe.), men skal sy en til neste år tenker jeg. Rakk ikke mer i år, sånn går det når man er sent ute. Må få sydd en cape også.

    SvarSlett
  4. Du er så utrolig flink, bøyer meg i støvet!!! så fine dere er :) Gleder meg til å finne på noe med deg en dag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere, det setter jeg pris på. :)

Majala