Velkommen til Tamber foto.
Jeg er lidenskapelig fotonerd og stolt av det! Elsker å fange øyeblikk og skape vakre minner i form av bilder. Jeg streber etter å stadig utvikle meg som fotograf, både innen portrett, og innen kunstfoto.
Jeg holder til i Vestfold, men tar oppdrag andre steder også. Ta gjerne kontakt på foto @ tamber.no (Fjern mellomrommene) eller mobil 91182056 Org.nr 991867651
Gleder meg til å høre fra deg! Hilsen Majala B. Tamber

søndag 14. august 2011

Hyggelig liten fototur med Tonje

På fredag var jeg og Tonje (bilde lengre nede med link til bloggen hennes:)) en aldri så liten tur på Karljohansvern. Min mamma bodde der en stund som barn, bestefaren min var stasjonert der en stund, og jeg syns det er veldig morsomt å se hvordan det er der, i området der hun hadde noen av sine beste barndomsår.






 Dypt konsentrert, fotografering er seriøse saker, hehe.
Vakreste Tonje som jeg var på fototur med. Hun har bloggen Chili&Kjærleik


Samme vindu, forskjellig fokus.

2 kommentarer:

  1. Diggar bileta med vindauget og ulik fokus. Tusen takk for ein fin fotodag!!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Knallfine Bilder!! Likte denne serien veldig godt :)

    ha en super dag.

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere, det setter jeg pris på. :)

Majala