Velkommen til Tamber foto.
Jeg er lidenskapelig fotonerd og stolt av det! Elsker å fange øyeblikk og skape vakre minner i form av bilder. Jeg streber etter å stadig utvikle meg som fotograf, både innen portrett, og innen kunstfoto.
Jeg holder til i Vestfold, men tar oppdrag andre steder også. Ta gjerne kontakt på foto @ tamber.no (Fjern mellomrommene) eller mobil 91182056 Org.nr 991867651
Gleder meg til å høre fra deg! Hilsen Majala B. Tamber

fredag 30. september 2011

Hest er best!

I går henta vi hesten min (som har vært ute fôr en god stund, tusen takk til Pia som har passet så godt på han!), og en ny liten ponni som heter Fillie. Nå er det liv i stallen igjen! Ayla som er min mors ponni har stått alene en stund nå, så hun syns nok det var veldig hyggelig med selskap.
 Jeg har ridd min første tur på 3, TRE!!! år. Inmari koselig. Gleder meg til å kose masse med hestene fremover. Og så moro med en liten ponni som ungene kan holde på med. :)


Mitt lille Pølsedyr

Ayla

Fillie



3 kommentarer:

  1. Heldige du!! Eg håper vi kan kome på besøk ein dag og helse på både to- og firbeinte!

    SvarSlett
  2. Så fine de var :-) Misunner deg den gode følelsene hestene gir, men unner deg det absolutt! :-) Jeg drev aktivt med hest før så vet at det er en god sport å holde på med! kos deg masse i dagene som kommer :-) Klem!

    SvarSlett
  3. Var koselig å få sett hestene dine i dag :) Så fiiine dem er, og så fint dem har det der de er!!! Fine bilder av dem du har lagt ut her :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere, det setter jeg pris på. :)

Majala