Velkommen til Tamber foto.
Jeg er lidenskapelig fotonerd og stolt av det! Elsker å fange øyeblikk og skape vakre minner i form av bilder. Jeg streber etter å stadig utvikle meg som fotograf, både innen portrett, og innen kunstfoto.
Jeg holder til i Vestfold, men tar oppdrag andre steder også. Ta gjerne kontakt på foto @ tamber.no (Fjern mellomrommene) eller mobil 91182056 Org.nr 991867651
Gleder meg til å høre fra deg! Hilsen Majala B. Tamber

fredag 16. september 2011

Jeg vant fotosprinten på Fotografiets dag i august!

Og det fikk jeg ikke vite før i går. Jeg trodde det var feil også, for på Facebook ble mitt navn publisert under et annet bilde. Jeg sa ifra til dem, og trodde bare at navnet mitt kom med ved en tilfeldighet.
Men i går fikk jeg mail, og det viser seg at jeg faktisk vant! Det hadde jeg virkelig ikke forventet, men veldig moro å vinne aller første gang jeg var med på noe sånt. :)  For de som ikke vet hvordan en fotosprint arter seg, så er det altså en konkurranse hvor man melder seg på, og går ut og tar bilder som kan passe til oppgaven. Oppgavene som ble gitt var enten "Fotografiets dag", eller "Barn". Bildene er rett ut fra kameraet, fullstendig uredigert på alle vis, og blir bedømt deretter. :)
Her er bildet:

5 kommentarer:

  1. Gratulerer! Du er superflink :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse! Var superfint bilde- Det var moro at det var DU som vant :) Er alltid med en vinner skjønner jeg... hehe

    SvarSlett
  3. GRatulerer så mye :-) Dette bilde var jo helt nydelig også da, fortjener seieren! Ha en god helg og feire med måte må du også :-) hehe!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere, det setter jeg pris på. :)

Majala